Rakan-rakan Blog

Tag Dari Yana.

|
Warghhh! Makan budak!


INSTRUCTIONS : fill out these question and make a new note called "ABC About You". then tag 25 people. if you got tagged by me, you have to take this survey and repost it.

A-AVAILABLE : Yarh. I'm single and available. XD

B-BIRTHDAY : 12 July 1991. Seorang budak comel dilahirkan. XD

C- CRUSHING ON : Asam pedas! I'm dislike it!

D-DRINK YOU LAST HAD : Nescafe and I'm addicted to it. Saya peminum Nescafe tegar.

E-EASIEST PERSON TO TALK TO  : I'm not easy to talk to someone about myself.

F-FAVOURITE SONG AT THE MOMENT : All the songs by Avenged Sevenfold and Bullet For My Valentine. Fucking great!

H-HOMETOWN : Pontian and Kota Tinggi, Johor. Anak jati Johor.

I-IN LOVE WITH : Hardcore music! Dan tidak dilupai kepada DotA!

J-JUGGLE : Yarh. I can juggling. Belajar masa PLKN. Haha!

K-KILLED SOMEONE : Tak pernah kot tapi tak tau lah kalau tak sengaja.

L-LONGEST CAR RIDE : Entahlah. Masa pergi Kedah kot. -.-"

M-MILKSHAKE FLAVOUR : Cappucino and chocolate. Better cappucino kan?

N-NUMBER OF SIBLINGS : 2 orang sahaja. Saya paling bongsu dan comel. Grrr.

O-ONE WISH : Wish all my wish came true kot? Sory Yana, tiru awak! Haha.

P-PERSON YOU CALLED LAST : Jiran aku kot, suruh editkan picture dia. Hulurkan tangan, ringankan beban.

R-REASON TO SMILE : Smile no need a reason. Jadi? Senyumlah sentiasa. Mengurangkan kadar kedut dimuka anda. :D

S-SONG YOU LAST HEARD : Cradle of Filth - The Death of Love. Would you be my darling? Haha!

T-TIME YOU WOKE UP : Entahlah, tak dapat diukur dengan kadar yang tepat sepanjang cuti nie. Haha!

U-UNDERWEAR COLOUR : Kau nak buat apa? Nak ngendap ea? -.-"

W-WORST HABIT : Suka dengar lagu kuat-kuat dan mengganggu kawasan rukun tetangga. Haha!

X-X-RAYS YOU'VE HAD MOST RECENTLY : For medical checkup masa nak masuk UiTM lah. Yang pertama dan yang terakhir.

Y-YOYOS ARE : Yoyos are? A type of binatang kecil-kecil warna kuning. Kalau kena badan jadi gatal. Haha!

Z-ZODIAC SIGN : Cancer. Seekor seafood yang ganas, elok-elok berkomunikasi dengan dia.

People who I tagged :
Arine Romano
Shukri Salim
Haqim Arshad
Sis Bella
Lain-lain


P/S : Banyak lagi tagged tak sempat buat. -.-"

Pecah Kaca Pecah Simen, Sudah Baca Harap Komen. :)

0 Commments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket
Protected by Copyscape Unique Content Checker