Rakan-rakan Blog

Tahniah Untuk Yang Ke 100. :)

|
Salam. Hai semua. Kali nie aku nak update sesuatu. Pasal apa? Pasal follower. Orang yang paling disanjungi dalam dunia blogger. Siapa lah blogger tanpa follower kan. :) Memang penting follower nie. Kalau takde follower siapalah nak baca tulisan aku yang banyak merepek meraban. *Sambil menghembuskan asap rokok Winston. Fuhhh. Berasap gua cakap lu. Haishhh. Mula mengarut. Ok, balik kepada cerita sebenar. Bermulanya kerja taip menaip nie sejak aku form 3 kalau tak silap aku. Biasalah, main-main jer menulis. Nak ajak orang follow pun semua lari. Ada ke patut cerita pasal helmet masa post pertama dulu. Helmet arai. Dah, jangan nak cari post tuh. Memang aku dah buang. Tak suka lak tengok post tuh lama-lama. Haha. Masuk post kali ini adalah post aku yang ke 81. :) Banyak dah juga post aku, tapi lagi banyak post-post senior-senior aku dekat GengBLOGGER. Sejak lepak dekat sana, makin ramai follower aku. Walaupun bukan semua minat nak membaca, tapi ada juga yang memang berminat nak membaca kan. Nadi ilmu amalan membaca. *Program NILAM masa sekolah rendah dulu. Haha. Ok, kita balik semula kepada tajuk post diatas. Apa ada dengan 100? Masa sekolah dulu semua sibuk nak dapat markah 100. Cikgu siap bagi bintang dekat kertas peperiksaan lagi kalau dapat markah 100. Tapi masa kecik-kecik senanglah, tapi bila dah besar, memang payah nak dapat 100. Hahaha. Mula mengarut balik. Ok, kita teruskan dengan tajuk diatas.

Tahniah kepada follower aku yang ke 100. Siapa dia? Ok, aku kenalkan kepada semua.


Terima kasih kepada anda kerana menjadi follower aku yang ke 100.


Ini award untuk anda. :)

Tidak lupa juga kepada semua yang selama ini memberi sokongan dari depan, belakang mahupun tepi. Sejuta terima kasih diberikan kepada anda semua. Dan kepada semua yang terlibat dalam dunia blogger ini, teruskan usaha murni anda untuk memberi semua manusia yang ada dalam alam fana ini input yang berguna ok. Selain itu, ada seorang juga follower yang minta dia interframe dalam post kali ini. Follower aku yang ke 99. Dia juga yang ingatkan aku untuk menulis post kali ini.

Tahniah kepada anda, Aran kerana menjadi follower yang ke 99.


P/S : Bertambah follower sejak lepak dengan GengBLOGGER.
Nak tambah follower? Jom join GengBLOGGER.

Pecah Kaca Pecah Simen, Sudah Baca Harap Komen. :)

4 Commments:

aRaN said...

hahahhaa malu aku bro hehehhe :0

thanks bro churp2 hahahhaha

Chuck said...

haha. siot jerk pgil aku churp2. ok lah bro. thanks jadi follower aku yg ke 99. :) thanks aran.

alyaanajwa said...

ohoh! tenkiuk2 buat special entri for me..hehe tatao pun masa jd follower tu no brapa..neway thanx for following my blog jugak eh. =)

Chuck said...

Ok, you are welcome. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket
Protected by Copyscape Unique Content Checker