Rakan-rakan Blog

Perhatian Untuk Semua Blogger. Sila Singgah Sebentar Di Sini.

|

Hai semua. Dah lama tak menulis tentang sesuatu dalam blog kesayangan aku nie. Ok, aku mengaku tajuk kali ini adalah tajuk yang terpanjang pernah aku tulis. Tajuk macam benda penting, tapi aku rasa agak penting juga lah. Kita ada buat sesuatu, tapi kalau tak ada orang menyokong tak best juga lah kan. Ini semua berkaitan dengan blog. Harap semua pencinta blog dapat memberikan kerjasama dalam menjayakan program ini. Tak perlu pergi ke mana-mana, cuma duduk di depan laptop masing-masing bersama-sama touchpad ataupun tetikus anda. Hanya satu benda yang perlu dilakukan. Join page yang sudah ditubuhkan bersama-sama admin yang lain. Segulung tahniah diucapkan kepada mereka. Harap dengan post kali ini dapat menambah lagi bilangan ahli kumpulan ini. Sebenarnya tujuan post kali ini di buat adalah untuk mempromosikan tentang dua kumpulan di Facebook. Apa dia? Teruskan membaca.

Pertama adalah dengan kewujudan fan page Expect the Unexpected. Page apa nie? Inilah fan page untuk blog kesayangan aku ini. Harap semua dapat menekan button like dan memberikan feedback yang bernas. Aku tahu bila orang nak comment, tak semua dapat comment sebabnya bukan semua orang ada blog. Hanya segelintir sahaja kan? Untuk like, senang sahaja procedure nya. Nampak bahagian gadget di sebelah kanan? Tekan like dan terus link ke Facebook. Ataupun cara kedua dengan klik sini.


Kedua adalah dengan kewujudan satu lagi group yang sedang meningkat naik. Group apa? GengBLOGGER. Yah, nama macam pelik. Tapi memang best, cuba korang join. Boleh jadi tak cukup tidur aku setiap hari. Bersama-sama admin yang memang layan kepala. Tak rugi kalau korang turut serta. Terdapat juga Group dan Fanpage. Untuk Group, sila klik sini. Dan untuk Fanpage sila klik sini. Fanpage ditubuhkan kerana terdapat sesetengah yang tak suka notification yang banyak. Dan kepada yang ingin menyertai, lebih digalakkan untuk menyertai Fanpage. Sebarang soalan boleh di tanyakan terus kepada admin. Senarai nama admin. (Ada link disetiap nama mereka.) :

P/S : Sokonglah barangan buatan tempatan. Peace. Ops, propaganda tuh. -.-

Pecah Kaca Pecah Simen, Sudah Baca Harap Komen. :)

2 Commments:

zoul yazix said...

Riak pulak gua rasa tengok nama gua dekat sini..hahaha

Chuck said...

hahaha. same lah kita. same2 riak. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket
Protected by Copyscape Unique Content Checker