Rakan-rakan Blog

Adikku. <3 Nur Fara Ain Jaafar

|


Siapalah pula dia nieh. Hahaha. Nie adik aku. Sebelum nie bukan main susah nak jumpa. Ingatkan tak nak jumpa aku langsung. :D Tiba-tiba ada satu malam, tengah aku lepak malam-malam dengan kawan-kawan aku semua. I got message. Adik cakap nak datang rumah aku. Ehmmm. Macam pelik bunyi nya? Ok, aku tunggu. Tunggu punya tunggu, tiba-tiba kawan-kawan aku nak ajak pergi Stulang. Aku pun join lah. Forget about her. Tiba-tiba dia cakap dia ontheway. Haihh. Macam mana nie erk?? Aku suruh la dia pergi Stulang terus. Finally, dia nak. Jumpa lah kitorang dekat Stulang. First meet ever. Hahaha. Malu oh malu. Abang awak nieh pemalu orang nyaaa. Luckily, dia nieh okay. Tuh yang aku sayang lebih. J Tengah-tengah lepak lock kereta aku buat hal. Terpaksa patah balik rumah. Datang semula dia dah takde. -_-" Dia dah balik lahhh. Aishh. Balik tak bagi tau. Takpelah. Important thing kan. Dia kena balik dulu.


Esoknya, aku ajak dia datang raya rumah aku. Dialah pengubat sepi masa cuti. Dah lama takde gegirl. Hahaha. Dia kuat merajuk tapi tuh la yang aku suka. J Aku memang tak reti nak pujuk pakai message. Call jerk terus settle. Huhuhu. Plan nak bawak dia pergi Pulai Indah. Open house rumah member aku, tapi tak sempat sebab dia ada hal and kena balik awal. Takpelah,maybe ADA JODOH jumpa lagi. Hahaha.


Esoknya lagi, aku keluar ngan my blog friend, Arine Romano. Hanging out together dekat City Square. Enjoy with you. Takde buat apa pun, just pergi McD and eat some meal. Aku memang lapar. Dari pagi tak makan. Padan muka kau Chuck. Hahaha. Next time kita hangout together lagi yarh. At the same time jugak, adik aku ajak keluar tengok movie. Sorry dik, abang keluar dengan Arine. Huhuhu.



Keesokan harinya (bukan main banyak esok. hahaha), aku lepak-lepak dengan Amir dan rakan-rakan. Sebab sebelum nie diorang sibuk panggil aku abang sebab nak usha si Ain nieh, Amir pun tanya aku, 'Chuck, Ain mana? Aku nak ajak dia keluar nie?'. Aku pun jawab lah, 'Ngade-ngade lah kau. Hahaha'. Aku pun message kat adik aku, tiba-tiba dia ajak datang openhouse rumah dia. Kalau jumpa dia jerk takpe, nieh mak ayah dia sekali. Mak aihh, malu den. Hahaha. Dengan muka yang tanpa segan silu, aku pun teruslah pergi openhouse rumah dia. Amir tuh kalau perempuan, laju saja. Hahaha. Laksa Johor dan Penang? Apa bezanya? Mana aku tahu. Hahaha.

Hari nie, last day aku kat JB. Tiket pukul 5 petang. Mak semua takde. Balik kampung, ada cousin kahwin. Aku tak dapat nak ikut, tidur better. Hahaha. Cakap kat adik yang aku nak balik. Tiba-tiba dia nak hantar aku. Ishhh, terharu sungguh. Mana tak nya, baru jerk jumpa. Dah hari-hari dia nak jumpa. Aku sayang kau lah adik! J Aku naik last bas sebelum sampai Terminal pun dia hantar. Thanks adik. 3 minggu lagi dia nak PMR. Sama-sama doakan dia yarh. I love her so. Semoga dapat apa yang adik nak. Mudah-mudahan dapat perfect score k. I know you can do it. Aku takde adik betul. Then, adik angkat dah macam adik betul aku buat. J Abang sayangkan adik sangat. Jangan nakal sangat. :D




Dear God
A lonely road, crossed another cold state line
Miles away from those I love purpose hard to find
While I recall all the words you spoke to me
Can't help but wish that I was there
Back where I'd love to be, oh yeah

 
Dear God the only thing I ask of you is
to hold her when I'm not around,
when I'm much too far away
We all need that person who can be true to you
But I left her when I found her
And now I wish I'd stayed
'Cause I'm lonely and I'm tired
I'm missing you again oh no
Once again

 
There's nothing here for me on this barren road
There's no one here while the city sleeps
and all the shops are closed
Can't help but think of the times I've had with you
Pictures and some memories will have to help me through, oh yeah

 
Dear God the only thing I ask of you is
to hold her when I'm not around,
when I'm much too far away
We all need that person who can be true to you
I left her when I found her
And now I wish I'd stayed
'Cause I'm lonely and I'm tired
I'm missing you again oh no
Once again

 
Some search, never finding a way
Before long, they waste away
I found you, something told me to stay
I gave in, to selfish ways
And how I miss someone to hold
when hope begins to fade...

 
A lonely road, crossed another cold state line
Miles away from those I love purpose hard to find

 
Dear God the only thing I ask of you is
to hold her when I'm not around,
when I'm much too far away
We all need the person who can be true to you
I left her when I found her
And now I wish I'd stayed
'Cause I'm lonely and I'm tired
I'm missing you again oh no
Once again







P/S : Nanti kalau abang balik kita hangout together lagi ea.

Pecah Kaca Pecah Simen, Sudah Baca Harap Komen. :)

1 Commments:

Unknown said...

sayang adq gak ,,ngeh3~~
ea salah,syg mr.R gak ,,hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket
Protected by Copyscape Unique Content Checker