Rakan-rakan Blog

Nasihat dan Advice

|
Pada hari ini, saya telah.... Ops salah la plak. macam dak sekolah rendah pown ade. Hahaha. Jadi aku nak menaip macam biase la. Just hari nie, aku tnye la pendapat mengenai design baru blog aku nieh. Tiba-tiba ade volunteer nak menjawabnya, selain dari Shukri Salim. Hahaha. Kali ialah, Stella Azam. Kawan aku punya adik, tapi aku kawan jugak lah dengan dia nie. Bak kata dia, 'Xbiase ngan stranger". Hahaha.
Hahaha. Beliau telah memuji design blog saya. And proud of it. Hahaha. And after this malas nak mengarut panjang-panjang cos org kate menyemak jerk kan. Hahaha. Ok bye~

P/s : Susah aku nak tukar design blog nieh. Tapi sekali tukar biarlah betul-betul ok kan? ;)

Pecah Kaca Pecah Simen, Sudah Baca Harap Komen. :)

0 Commments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket
Protected by Copyscape Unique Content Checker