Rakan-rakan Blog

My Sister. :D

|
Hey, untuk post kali nie aku dedicated untuk someone yang aku sayang and comfirm selalu gila-gila. Hahaha.. :) Sape? Adik aku lah. Hahaha. Abg sayang adik ouhhhh. :D


NUR FARA AIN BTE JAAFAR. 

Oleh kerana dia baru membuat blog, korang dijemput utk follow dia. Hahaha. Untuk sape-sape yang nak mengetahui relationship aku dgn dia masuklah blog dia.




Yang paling pasti, dia nie memang kuat merajuk. Hahaha. Tapi aku tetap sayang dia macam mane dia sayang aku. Jangan nakal-nakal sayang! :) Even tak pernah jumpa, abg tetap pastikan satu hari nanti kita jumpa yarh. :D Yang bawah nie blog dia.


Nie lah, apa yg dia baru post. Membebel pasal aku. Hahaha. Love it. :DD
I Love You Adik!




♥♥♥♥♥♥♥♥


P/S : Dia nie memang kuat merajuk. Penat aku nak pujuk. Hahaha.

Pecah Kaca Pecah Simen, Sudah Baca Harap Komen. :)

7 Commments:

Arine Romano said...

hoho.
abg syg adeq...
u la adeq.
suh abg u syg u lak..

i syg u jugak.
bahahhahaha

Chuck said...

Hahaha. Yerkla. Abg i mane ade blog. Mcm mane nak tulis pasal i. Hahaha.

I syg u jugak. Ngeh3~

Arine Romano said...

kesiann...
ngeh3~

Chuck said...

hahaha. nak buat mcm mane. =.="

Anonymous said...

salam..

sonok aku bace topik ko psl "cerita hangat pasal dara" tu.. bagus la..

tapi bile nampak topik ni, rase sedih skit lak.. kalau ko seorg abang yg menyayangi adik, buanglah gambar die tak menutup aurat daripada tontonan awam.. tak pun suh die tutup aurat baru amik gambar.. okeh?

semoga Allah memberkati kita

Chuck said...

@Anonymous Terima kasih kerana memberikan pendapat. :)

Anonymous said...

kim salam adiq aw... hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket
Protected by Copyscape Unique Content Checker