Rakan-rakan Blog

Cita-cita dan Impian Seorang Manusia Biasa. (Part 3)

|
Haaa. Berjumpe jugak kite kali nie. 2 pown, sebab tdi aku g Suarasa TV9 then balik2 mak aku xbalik ag. Bukan main lagi dia. Hujan bukan main lebat. Jdi nak xnak. Xde pilihan, samada dok dpn umah dgn kucing kesayangan ataupown g kedai dan simpan kucing 2 ikot tingkap. Hahaha. Jadi da terlanjur g kedai nie, tibe2 rase cm nak menaip. Bapak bosan doe. Hahaha. Xde hal la kan. Korg layan jerk post kali nie. Utk kali nie, aku akan bercerite tntg satu lagi aku punyer idola, korang tau x? Aku dah pernah cite da arie 2. Korg pernah tgok xcite Pimp My Ride?



Cite ne pasal modification kereta. Mmg sume custom made. Diorg ade sume kemahiran dalam graphic psal kereta. Korg nak tau lebih lanjut, masok la Youtube. Xkan 2 pown nk kene ajr kot. Hahaha. Pimp My Ride 2 name rncangan nyer, tapi yg buat kereta nie sume diorg anta kt West Coast Custom.




Diorg buat mmg baek bb diorg penuh dgn skill n brg2 diorg. Penuh dgn bling2 nyer barang n segalenye pasal kereta. Tpi yg aku nk ckp nie bukan pasal mat salleh or wateva, aku nk ckp yg idola aku nie ade dlm Malaysia, dan berkampung di Tampoi, Johor. Ape ek? Nie la Monster DG! Monster Graphic Design. Maybe bagi org2 Johor, design diorg nie selalu tgok. Tpi bagi aku yg selalu merantau n slalu jugak layan autoshow, kt Shah Alam bersepah design2 diorg nie. Ade yg kate Monster Energy Drink nyer design, tpi aku tau la. 2 bukan Monster Energy Drink, 2 Monster DG! Korg bygkan, betape masyurnyer name syarikat printing diorg nie. Tokey kedai nie mmg sempoi, sume org die layan. Aku pernah jugak la 2-3 kali lepak ngan Abg Usop nie. Bb printing sticker bagi kt die, die mmg expert. Salute ur bro.!



Design Monster DG ala West Coast Custom.

Post kali nie malas nak menaip byk. Sekdar yg mmpu utk menampung kebosanan yg ade dlm diri ini. Hahaha. Hope enjoy posts kali nie. ;) Utk malumar lanjut tentang design2 diorg, sila lari sini. http://viewmorepics.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewAlbums&friendID=395000993. Secare x lansung dpt mempromosikan design2 diorg. ;)
Pecah Kaca Pecah Simen, Sudah Baca Harap Komen. :)

0 Commments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket
Protected by Copyscape Unique Content Checker