Rakan-rakan Blog

Sharing is Caring. ;)

|


Utk posts kali nie, xbyk yg aku nk cerita just happy today because have some new shine. Knape? Rahsie lah. Hahaha. ;) Tpi yg xbestnyer, ade sape2 bleyh ajar aku cmne nk resize video yg bawah nie?? Besar bukan main. Hahaha. Semak plak mate memandang. Xpela, semak2 pown blog aku. Jdi aku nye pasal la nk buat ape. Xde sorg pown yg bagi comment. Jdi makne nye korg suke la ea? Hahaha. Next nnti aku try la improve. Bgi yg xpernah dgr psal Avenged Sevenfold 2, try2 la dgr. Lagu die agak keras skit la, tpi mostly byk yg aku dpt blajar dri lagu2 2 sume. Btol2 suke. Hahaha. Ntah la, nk kate ekot dak2? Xkot, rase nyer mostly band heavy metal nie aku blajar dgr sendiri. Korg try dgr Nymphetamine - Cradle of Filth. Menusuk kalbu bai lagu 2. Tpi yg ade skit jntung jgn la plak dgr ea. Aku plak yg kene sman kang. Hahaha. Susah btol la nk crik kwan2 yg leyh layan satu lagu ngan aku. Balik2 lagu2 melayu jiwang. Ape lancau seyh. Hahaha. R n B bleyh masok lagi tpi bb lagu2 cm jiwang2 nie mcm skit otak la dgar. Hahaha. (Padahal org kate lgu Heavy Metal lgi wat skit otak). Hahaha. Pedulik ape aku. Mental aku da xstabil kot. Xpela, yg rajin nak bace post aku nie silekan la. Xde ape sgt yg aku nk cerite. Just time aku tgah type post nie xtau la mamat mane ntah yg bodoh gile babi ngah mengetuk something kt atas floor aku nie. Agak2 la brother, da pkol 2 kot. Lu x tido jgn la kaco org laen tido. Xpe2, abaikan pasal mamat atas floor aku nie. Hahaha. Nie baru lepas siap esei BEL (Basic English Language). Da lame xbuat esei, jdi kekok lak. Hahahaha. Utk hari nie aku rasekan ade sinar baru la. Xtau sinar ape yg aku dpt, tpi ade sikit rase gelisah. Maybe da nk final kot. Preparation mmg kurang la. Mcm mane la aku nk wt. Semangat 2 kurang la. Da xde mase da ptotnyer nk maen2. Kene focus utk final la. Chuck!! Go, u can do it. (Hati aku berkate). Hahaha. Mengarut la plak malam nie. Ehhmmm, seriously aku tgh missing gile ngan kwan2 aku kt jb. Amir, Mario, Ajiem, Iezan, Petak, Wan ngan Topek. Xlupe gak kt kwan2 dri technic. Alet, Ngedol, Ngedus, Waq, Gg, Ayiep, Eky, Bulat, Man, Pchol, Mai, Bell n byk lgi la kalo nk tulis mau 3 4 jam aku kene pkir. Hahaha. Da lame doe xlepak ngan diorg. Tpi yg pling specially rindu sgt2 kt arwah kawan baek aku, Remmy. Nnti satu mase yg sesuai aku dedicated 1 post utk arwah. Baru2 nie bapak kawan aku, Alan baru jek meninggal, tpi aku xdpt nk g melawat. Such a sad thing for him. Moge2 tuhan kuatkan semangat die. Amin. Bgi pembace2 setie blog aku nie, doa2kan la aku utk final yg akan dtg nie. Menggeletar bai lutut, and at the same aku rase xsbar nk balik. Maklumlah, da lame xbalek JB la katekan. Hahaha. Xpela, jgn la jdi cm budak2 yg homesick sgt kan. Chill la Chuck! Hahaha. Ntah ape ntah aku ngarut utk post kali nie pown aku xtau, tpi yg pastinyer mmg rajin nk menaip mlm nie. Hahaha. Slamat la xpkai mesin taip, kaloio x msti da byk kertas aku pkai utk buat menaip. Hahaha. Xpela, kalo rajin 2 taipla. Xkan nk tido awal sgt kan. Hahaha. (Act,da tido ptg tdi). Hahaha. Korg mesti pelik kan aku taip bende2 pelik kt blog aku nie. Ekot korg la, nk bace ke xnk. Aku bukan pakse pown. Tpi yg pastinyer, nie blog aku dan aku bbebas nk tulis ape. Hahaha. Just nk share ngan korg jerk ape2 big event yg menarik dri pndangan mate aku. Nk tulis tiap2 hari mmg xlarat la kan. Aku tulis mane yg mampu jerk. ;) Utk kwan2 yg membace post nie, aku rindu doe kt korg sume! Rindu sgt2, ade mase n pnjg umo aku hope kite dpt jumpe lgi. ;)


Pecah Kaca Pecah Simen, Sudah Baca Harap Komen. :)

0 Commments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket
Protected by Copyscape Unique Content Checker