Rakan-rakan Blog

Siapa Kata Ikan Tak Boleh Berenang Di Daratan? Cool! :D

|
Salam dan selamat sejahtera kepada pembaca. Setelah sekian lama blog nie menyepi, kali nie aku nak menulis serba sedikit di blog aku yang semakin dipenuhi sawang. Hehe. Tengok tajuk blog jer dah boleh agak kan? Expect the Unexpected. Jangkakan sesuatu yang di luar jangkaan. Kali ini memang diluar jangkaan anda. Teruskan membaca. :)

Kita selalu dengar nama macam-macam ikan kan? Secara lumrahnya biasanya ikan sudah pasti akan berenang di lautan dan berbagai jenis ikan ada di dunia ini. Kalau nak aku senaraikan memang penat lah aku nak buat. Haha. Cuma nak share dengan pembaca blog jer tentang satu video nie. Ikan yang berenang di daratan! Ya! Ikan pelik dan video ini sangat cool. 

Didalam video ini ada dua jenis ikan iaitu sejenis jerung dan juga ikan yang sama spesis macam dalam cerita Finding Nemo. Aku teruja bila kali pertama menontonnya. Selamat menonton. :D

Bestnya kalau dapat dua-dua ikan nie kan? Haha. Walaupun ia adalah gadget tapi sangat cool!


P/S : Mana nak cari ek ikan nie? Haha.

Pecah Kaca Pecah Simen, Sudah Baca Harap Komen. :)

0 Commments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket
Protected by Copyscape Unique Content Checker