Rakan-rakan Blog

Best Sangat Ke Bisnes Online Nie?

|
Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada semua followers dan kawan-kawan. Alhamdulillah dan syukur kerana blog ini telah pun mencapai 1000 follower. It's not a short time for me to get follower in that number. Kenapa lama sangat blog nie tak update? :) Maaf lah ye kalau ada yang tertanya-tanya. Aku ada komitmen lain yang tak dapat nak ditinggalkan. Komitmen apa? Hehe. Takde lah besar mana pun tapi now I'm proud of my effort. Selama aku tinggalkan blog nie, aku just buat bisnes sendiri. Kumpul duit sendiri untuk capai target-target yang aku nak. Sebenarnya aku just buat part time jer. Tapi aku bagi sokongan sangat kalau ada rakan-rakan yang nak buka bisnes online. Besar ke untung buka bisnes online nie? Apa yang aku dah dapat? Just share here about my effort. Mesti ada yang kata aku show-off, tapi aku rasa tak salah pun kalau aku show-off sebab ini semua atas usaha aku sendiri. Alhamdulillah. Jom tengok apa yang aku dah dapat. :)

1) Handphone Samsung Nexus S
Worth : RM1XXX
2) Playstation Portable (PSP)
Worth : RM7XX
3) G-Shock GA110-GB
Worth : RM8XX
4) Oakley Frogskins X Shaun White 24k Iridium
Worth : RM7XX
4) Puma Cabanna Racer II
Worth : RM2XX
5) Knockaround Knocktural/Grey (Glow in the Dark) Worth : RM1XX
6) Metal Mulisha Buckle Worth RM1XX
7) Onitsuka Tiger Ultimate Worth RM2XX

Hehe. Thats all. Sebenarnya banyak lagi yang aku dapat dari online business nie dan some item aku beli secara online jer. Sebab kadang-kadang beli online nie sangat murah nak dibandingkan dengan beli kat kedai. Tapi bukan semua benda kita boleh beli secara online. Guess entah bila lah nak pakai nie semua kalau aku tak buat part time kan. Alhamdulillah Allah tu maha pemurah. :) Setiap apa yang kita usahakan akan dapat balasannya kan? Kepada mereka yang nak buat online business tu, aku harap korang teruskan lah. Takde ruginya kalau nak buat online business. Tapi make sure barang-barang yang korang jual tu ramai orang yang berminat. :)

P/S  : Insyallah aku akan cuba capai semua yang aku tulis dalam http://chichakx.blogspot.com/2010/03/bende2-yang-menjadi-idaman-aku.html
Hehe. Sedikit sebanyak dapat dah aku capai impian-impian aku tu. :)
My next target would be Canon D550. :D

Pecah Kaca Pecah Simen, Sudah Baca Harap Komen. :)

4 Commments:

TUNASYA said...

untung dapat kawan mcm saudara...
hahahahaha...

Chuck said...

@TUNASYA usaha untuk capai impian jer mim. :) kita nie jenis tak mampu. huhu.

Anonymous said...

nak nexus tuuuhhhhhh !perghlish .HAHA .

Chuck said...

@Aien Najib haha. sibuk!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket
Protected by Copyscape Unique Content Checker