Rakan-rakan Blog

Satu Yang Telah Lepas. :)

|
Hey. Today rasa nak menaip. Kesejukan dalam hujan rintik-rintik yang membuatkan aku tertidur seketika bersama perut yang lapar selepas ambil paper final untuk CTU151 (Tamadun Islam). Bangun-bangun tidur terus menaip tanpa menghiraukan kelaparan yang sedang di alami. Haha. Next two day baru ada lagi satu paper. Cuma English paper jerk. Harap, aku boleh buat yang terbaik. Nak study pasal English? Memang aku tak tahu lah nak start dengan apa. Takkan nak baca Oxford 8th Edition aku? Apa pun tak jadi. Jadi? Sebagai kesimpulannya? Marilah kita berblogging dan lupakan final buat beberapa jam dan minit. Haha. Kan best kalau semua subjek macam tuh. Tak payah susah payah aku nak struggle. Rilek jerk boleh taip blog lagi. Hahaha. Peduli apa. Blog tuh best beb. (Apa yang best pun tak tahu. Bukan ramai yang nak baca pun.) Hahaha. Lantaklah, janji aku happy lepas dapat tulis apa yang aku suka. Blog aku, jadi pilihan terletak di tangan siapa? Kita dengar kata penonton. *Eh, macam program realiti pula. Hahaha. Mengarut lebih petang-petang nieh. Alhamdulillah aku dapat jawab paper CTU151 tadi. Tapi yang sedihnya satu soalan kecil aku tertinggal sebab tak cukup masa. Lepas nih, aku kena teruskan study pasal subjek-subjek yang lain. Takpe-takpe, kawan-kawan doakan aku yeah. Aku tahu ramai kawan sejati aku walaupun tak bersua muka. Rindu korang doe. Tak kira dari mana aku kenal korang tapi korang tetap yang terbaik. :) Aku sayang korang kawan-kawan!

P/S : Memang ligat menulis tadi. Kalau ada metal music lagi lah laju. Hahaha.


Pecah Kaca Pecah Simen, Sudah Baca Harap Komen. :)

2 Commments:

QieLa said...

good luck 4 exam...
chayok2...
pas abes pape, kte enjoy...

Chuck said...

U pun sama. Goodluck exam. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket
Protected by Copyscape Unique Content Checker