Rakan-rakan Blog

My Heart Don't Lie. (Part 5)

|
Hey friends. Post untuk kawan-kawan and my blog follower. Kadang-kadang kita nampak orang ada orang yang nampak macam tak berguna kan? The only way yang selalu kita buat just mengutuk. That's the way. Tapi macam orang-orang dalam quotes aku nie memang nampak tak berguna. Tapi korang tau dia orang siapa? Best people in the world. Cuma aku takde masa nak menerangkan siapa diorg dalam bidang masing-masing. Diorang nieh banyak pengikut. Dah most people in the world respect to them in their field. Don't judge a book by it's cover. Dalam konteks sekarang nieh, aku gunakan quotes diorang dalam menceritakan kesedihan hati aku. Hehehe. Everyone aku rasa nak jadi macam tuh kan?
   Just achieve your target.
That's only the way to success. :) Best luck to all my friends. 

Pecah Kaca Pecah Simen, Sudah Baca Harap Komen. :)

0 Commments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket
Protected by Copyscape Unique Content Checker