Rakan-rakan Blog

Freestyle Oh Freestyle. :D

|
Hey-hey my friends. Today is Saturday and tomorrow is Sunday.
How my friends? Anything wanna share? Just nak share today experience.
What? Nak baca just baca. Tak nak takpe. Macam biasa lah.
Kalau tak nak just click 'X' button. Its all about me and my day.
Story pasal aku tak dapat balik JB. Nie lah penyebabnya.
Apa? Baca lah dulu. Tak surprise lah nanti kan.

Cerita nya bermula begini. Dipendekkan cerita, aku disuruh untuk meng'handle' satu event. Iaitu FOOTBALL FIESTA, jadi aku pun pergi lah ke tempat untuk mengambil baju for crew semalam. Tapi, korang tau ape? Kena dengar taklimat dan baru dapat baju. almost 3 hours punya taklimat. Gila kalau aku nak tunggu. Tak dapat baju pun takpelah. Jadi kesimpulannya, aku memag tak dapat baju crew. Sigh~ Pagi-pagi tadi aku pun datang lah ke Pusat Sukan untuk cari update dari dia orang. Jadi aku pun pergi lah merayau-rayau untuk mencari hala tuju aku yang sebenar. Ngantuk oh ngantuk. Takpe-takpe. Cari dan terus mencari dan akhirnya aku ternampak satu booth yang baru nak bukak iaitu
FOOTBALL FREESTYLE CHALLENGE. 
Yarh, itu lah yang aku cari dari tadi. Patutlah tak jumpa, baru nak bukak. Sigh LAGI~ Patut lah aku tak jumpa, sepatutnya aku kena datang pukul 10. Dah awal sangat aku datang, macam mana nak ada. =.=

GAMBAR 1

Nielah booth yang aku kena jaga untuk mengelakkan attendance aku kena potong untuk 4 kali. Haihhh. Terpaksa jugak kena jaga. Selamat lah kawan-kawan aku yang aku baru kenal nie sporting dan memberikan kerjasama yang sepatutnya. :) All girls kecuali kawan bilik aku. Hahaha. Total semua ada 5 orang jerk yang jadi crew untuk booth nie. Dalam pic nie, sorang takde sebab tengah merayap. Hahaha. Pic-pic dibawah semua berkenaan dengan event yang aku jaga tadi. Enjoy~

GAMBAR 2
Sesi latihan oleh peserta-peserta yang tak berapa ramai walaupun aku dah try cari orang seramai mungkin. =.=

GAMBAR 3
Seorang freestyler tengah melakukan demo. Agak hebat di permulaan tetapi kecundang di peringkat sebenar. Agak kesian dengan beliau. Hehehe.

GAMBAR 4

Ditipu hidup-hidup oleh dia nie. Merupakan seorang Dr. Freestyle yang sebenar, dan pura-pura macam orang baru. Dan banyak aksi yang hebat ditunjukkan.

GAMBAR 5
Gambar terakhir sebelum kami pulang dan bersama pemenang. :)
Thanks your guys yang berikan kerjasama except brother yang in-charge booth tuh sebab datang lambat. 
Hahaha. :D

GAMBAR 6

Di akhir acara, semua diberikan satu doll yang aku tak paham sangat apa motifnya. Hahaha.


P/S : Enjoy my whole day today walaupun agak penat meng'handle' acara nie. Hahaha. ;)


Pecah Kaca Pecah Simen, Sudah Baca Harap Komen. :)

0 Commments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket
Protected by Copyscape Unique Content Checker