Rakan-rakan Blog

SEMASHUR?

|

Kenangan Terindah bersama Pelajar2 SEMASHUR

Untuk posts kali nie aku nk bercerite tentang pengalaman menjadi seorg fasilitator. Ape bende tuh? Hahaha. Sng cite cm org yg kene handle satu2 masjlis la. Xphm gak? Ape ke bengap da. Hahaha. Xdela, joking. Hehehe. Hari Sabtu yg lepas, aku telah dikejutkan dgn program yg tibe2 jerk dtg mengejut. Mmg x dinafikan, aku mmg da tulis name tpi at the same time aku da jnji Mia Brownishh nak kuar ngan die g Pavillion. Tpi yg jdi sad story nye ialah, aku xdpt nk jmpe ngan die. Xpela, maybe xder rezeki. Next time aku akan cube nk jmpe ngan die. So long kami xbertemu. ;) Haaa. Pasal fasilitator 2? Act, aku dan rakan2 telah g kt SMS Ulu Selangor atau name glamernyer SEMASHUR, agak jauh dri Shah Alam n perjalanannyer sudah pasti memenatkan. Luckily, diorg yg aku handle nie jenis yg senang nk di handle. Al-maklumlah, budak asrama penuh. Bukan cm dak2 yg uneducated. Huhuhu. Thanks kt diorg bgi kerjasame sepenuhnyer dlm menjyakan program nie yg sebenanye adalh project final sem 5 bgi senior2 kami. Penat mmg penat, tpi bile dpt memberi info pade2 adik2 nie, rasenye cm bergune jerk diri nie. Hahaha. Nie larh sebahagian pic2 yg aku nk share ngan korg. ;)


Bersama Kumpulan Kami. Kumpulan 1 : Spinning. Nie adalah kumpulan2 aku yg betul2 sporting. Miss U guys. ;)

Dalam aktiviti kali nie mcm2 yg aku dpt belajar. Ini disebabkan, sem aku xe amek lgi bende2 nie. 2 yg mcm org xpernah jumpe. Hahahaha. Ape2 pown,sume pengalaman nie aku aka gunekan pade sem2 akan dtg. ;)


Asas Mencanting Batik.



Melakukan Proses Manual Printing. ;)


Kerjatangan aku yang sudah siap. Kalau xsilap, bentuk 2 adalah bentuk wau. N menggunakan warna2 Johor. ;)


Aku di Booth Spinning (Kumpulan 1).


Di Booth Weaving bersama Pelajar2 Textile. ;)

Utk aktiviti kali nie mmg best jugak la. Rugi sape2 yg xdpt ekot. Byk yg aku timbe sepanjang aktiviti kali nie. and at he same time, aku jugak mengajar budak2 yg ade kt situ. Mmg menarik. ;) After dah penat2 kami gi sane, kitorg telah dibawa ke Air Terjun Ulu Yam. Bile bdan penat kene air terjun, xrase ape weh wa ckp same lu. Best gle. Hahaha. Hopefully, aktiviti lepas nie akan ade lgi yg lebih menarik. N hopefully jugak Masquarade Dinner pde hari esok akan jadi menarik. Jmpe di next posts. Bye~ Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. ;)
Pecah Kaca Pecah Simen, Sudah Baca Harap Komen. :)

0 Commments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket
Protected by Copyscape Unique Content Checker