Rakan-rakan Blog

Pantai Batu Layar (17 Februari 2010)

|
Sory la lmbat publish pic2 nie. Biasela,nak upload gambar2 sume mau larh dekat sejam kalo gune broadband. Hahaha. Tpi xper la. Broadband gak lah yg leyh wat aku onl. Hahaha. Nie pic2 aku dan kawan2 mase g Pantai Batu Layar. Just wanna share the excitement. ;)

Fistly, pic bawah nie adalah kwan2 aku yg g holiday bersama2. Now,da jdi cam habit bagi kami,bile ade cuti kami akan pergi vacation. Seronok doe. Hahaha.
Aku g ngan kawan2 aku yg nie larh. Dari kiri, Iezan (Driver),Shuib,Ajiem,Mario dan sudah semestinya aku. ;)


Nie larh bestfriends aku. Rndu doe kt korg. Pic nie mase kt Petronas. 10 minit perjalanan nak g Tg. Balau. Tpi mase nie kami on the way nak g Pantai Batu Layar. Kalau nak g Pantai Batu Layar nie around 20 minit jugak la bb pntai nie ceruk skit. ;)



Nie istana pasir yg Iezan wat. Cm muke die pown ader. Hahaha. Tpi style doe. Leyh wat muke org pakai pasir. Yg bawah nie tau.



Gmbar bwah nie adalah istana pasir yg kami buat beramai-ramai. Dan telah menghabiskan mase pagi kami sementare menuggu waktu utk melihat matahari terbit. Mcm2 daerah ader. Hahaha.




Yg bwah nie plak mengambil pic byg2 bersame kawan2. Lupe la plak sape yg ader mase nie. Ptotnyer ader 5 org. Tpi kurang sorg. Ader yg tertido. Aku rase Ajiem yg xder. Hahaha. Tido jerk kejenyer dlm khemah. Mentang2 lepas hujan. Sedapla die tido. Hahaha.




Memang cantik doe bile tgok matahari terbit kt pantai nie. Nak wt cm kt Jepun 2 mmg la xbleyh bb diorg nyer matahari lgi clear. Tpi xperla. Asalkan mencuba. Hahaha. Nak makan matahari konon. ;P




Tpi ape2 pon keseronokan bile bersama-sama kawan2 baik kiter xder tndingan. ;)


Di pantai mase waktu pagi n suasana amat cantik ketika fajar baru nak menjelma.


Lastly,aku happy gile mase g sane. Pas nie aku akan post vacation baru di tempat yg baru. Tgok la,same ader kt Cherating,Pahang ataupon kt Air Papan,Mersing. Bagi yg ade cadangan 2, jgn la malu2 beri cadangan kt aku yer. ;) Bye!~

Pecah Kaca Pecah Simen, Sudah Baca Harap Komen. :)

0 Commments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket
Protected by Copyscape Unique Content Checker