Rakan-rakan Blog

Apa Hukum Pakai Tudung Seperti Hana Tajima atau Yuna?

|
Hari nie aku terjumpa satu video yang menarik untuk dikongsikan bersama. Video ini adalah salah satu feedback dari Ustaz mengenai gambar dibawah. Mari kita sama-sama kongsikan artikel ini sekiranya anda rasakan menarik. Dari awal aku dah terfikir apa yang Ustaz ni sampaikan. Untuk lebih jelas tekan butang play untuk video tersebut. 
Gambar seorang artis yang dibezakan dengan paderi.


Sekarang apa pendapat anda? Tinggalkan komen di bahagian komen ye. :)


P/S : Yang tak tutup aurat ada yang nak tegur? :)

Pecah Kaca Pecah Simen, Sudah Baca Harap Komen. :)

13 Commments:

Anonymous said...

minah kristien tuh mcm megan fox aje

Unknown said...

hurm skrg bukan zaman islam baru nak berkembang. skrg zaman islam dah disebarkan sepenuhnya, nak terima dgn tanak je. pendek kata saya tak setuju ngn ustaz sori

arekymz mukmeen said...

ha.
kan dah kuar tuh.
tnye la ustaz mane.
sume ckp lg elok dari x pkai tudung.
kan..

Anonymous said...

saya setuju ..suka hati islam perempuan lh nak pakai tdung mcm yuna ke . spa2 ke .. jgn lah jelez .. nak mengata urg pulak .. yg bkn islam .. sori 2 say .. jgn nak mengata urg islam ok ..

Anonymous said...

Nk kate yuna tiru fesyen yahudi? tapi kena ingat Islam adalah agama pertama yang wujud di alam semesta ini. wallahualam..

Anonymous said...

lebih tepat kalau kate paderi tu yg tiru islam.. lgpun x pelik sgt sbb ajaran kristian mmg asal dr islam, cume diselewengkan..

Anonymous said...

empphh.. sebenarnya kau pung setuju. ye lah. yang penting kita menutup aurat. pasal meniru orang kafir tu jangan soalkan. sbab setiap perbuatan dimulakan dengan niat :)

White Swan said...

yes . i'm agree ustaz , as long as , tutup aurat , pakai la tudung jenis ape pon , thanks ustaz untuk jawapan yg superb tuhh !

Anonymous said...

agama Islam bukan agama pertama lah . agama Islam merupakan agama terakhir yg wujud di dunia ni . animisme merupakan agama yg pertama ..

Anonymous said...

Ni Nabi sendiri ckp yg tudung kita pakai ni kena bwah dr dada dan tk boleh ad corak yg byk smpai menarik perhatian lelaki. Skrg nk ikut nabi ka nak ikut ustaz?

Anonymous said...

bodo la bangkit2 kan isu mcm nie...sengal.korang bla bckp cuba odg kiri knan...mana x jadi isu islam ngan kristian..?ala megan fox konon..kalo aku ckp mak ko mcm sundal mcm mna?bodo!

Anonymous said...

x stuju! ustaz ni ckp macam dunia ni muda lagi je. macm kiamat tu lambat lagi... bagi org yg suke pakai tudung mcm ni, sukelah sbb dpt beckup dari seorang ustaz. tapi, mana lagi mulia? RASULULLAH ke USTAZ NI? apa entah!

Nucleo's girls... said...

naseb bek la aku pakai tudung bawal je.. :p tamo3 marah2..sng citer..niat kene betull..pakai tudung kan tuntutan sbg islam.. so..meh la pakai tudung ye..;) btw! lame xlepak kt expect the unexpected neh..:p -sysukamerah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...