Rakan-rakan Blog

Cantik Yang Sepatutnya. :)

|

Hai semua. Dah lama tak tulis post. For sure lah sekarang ramai pengikut aku yang sememangnya datang dari Facebook. Okeylah, jangan persoalkan kenapa wall aku penuh jek semenjak dua tiga dan empat menjak nieh. Biasalah, naluri lelaki! HAHA. Itu antara aku dan dinding Facebook aku sendiri. Baca lah kalau kau orang nak baca sekali pun. Nothing private. Ok, berbalik kepada tajuk post di atas. Reti baca? Tak? Penipu. -,- Cantik Yang Sepatutnya. Apasal pula cerita pasal kecantikan? Nak jadi Dr. Kecantikan ke? Eh, tidakk. Seperti biasa, janji manis seperti ini akan ke udara, *aku malas nak menaip panjang-panjang. Tapi walaubagaimanapun sebagai penanda wacana blog ini, aku akan cuba untuk menaip seringkas mungkin didalam suasana peperiksaan akhir ini. Kalau nak taip sepanjang mungkin, bila-bila aku boleh. Tapi baik aku study untuk paper aku yang seterusnya. Karang tak pasal-pasal kena repeat paper. XD Baik lah, pernah nampak update Facebook aku yang bawah ini?


Tak pernah? Kalau tak pernah baca lah sendiri. 21 orang yang like? Ramai tuh. Jangan cemburu ye. XD Hahaha. Baiklah, sebenarnya senang jer ceritanya. Ini semua berkaitan dengan kawan-kawan dalam Facebook. Kan dah ada video pasal dosa 24 Jam depan Facebook tu? Tak tengok lagi? Pergi cari dekat Youtube. Malas aku nak mengupload. Line dah la 'laju' sangat. Sampaikan masa menulis kena pakai helmet takut kelajuan dia membunuh. (Menipu lebih. Cerita macam naik kereta F1.) Hahaha. Takkan tak boleh gurau kot kawan-kawan. Lama dah tak bergurau. XD Dua tiga empat menjak nie, banyak friend request yang aku dapat.
Secara jujurnya, naluri lelaki. Kalau awek cun, cantik dan seksi kenalah approve tapi sekarang nie dah jadi lain. Dah jadi dua spesis. Yang pertama seperti yang dinyatakan tadi. Dan ada pulak spesis kedua, ramai awek-awek yang tak cun pun dah terikut dengan spesis yang pertama. Dah la tak cantik, perangai pula tak cantik. Menanah mata melihatnya. HAHAHA. Kau orang rasa ada orang nak ke? Bukan nak menidakkan jodoh Tuhan tetapi mengikut pemikiran logik sendiri. Memang ada firman yang tertulis bahawa 'Perempuan yang baik hanya untuk lelaki yang baik.' Ok, untuk konteks nie, aku faham yang awek yang spesis pertama tadi akan bertemu dengan jodoh yang lebih kurang macam dia sebab ramai lelaki yang tengah terhegeh-hegeh dekat dia orang. Lagipun mereka kan 'baik', sudah pasti akan jumpa jodoh yang 'baik'. Tapi? Yang menjadi tanda tanya aku kau orang tahu apa? Siapa yang nak spesis kedua? Cakap lah kat mana-mana lelaki sekali pun, dia orang tak nak punya. Tipulah kalau siapa kata nak. Hahaha. Jadi kesimpulan yang dapat dibuat? Biar muka tak cantik asalkan perangai cantik. :) Dan yang menjadi keutamaan setiap lelaki adalah? 
Muka cantik dan perangai cantik. XD


P/S : Orang perempuan jangan hentam aku pula yea. Sekadar menegur. XD
Ada haiwan peliharaan baru. Sila melawat dibahagian gadget.

Pecah Kaca Pecah Simen, Sudah Baca Harap Komen. :)

0 Commments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket
Protected by Copyscape Unique Content Checker