Rakan-rakan Blog

My Study Table. :)

|
Hye friends, blog update again. :)
Nak memperkenalkan study table aku kat korang.
Tuh pon nak cerita ke? =.=" Aku punya pasal lah. Hahaha.
Nak baca, baca. Kalau tak nak get lost now. :D

Specification untuk study table aku :
Ada dua tingkat dan penuh dengan barang-barang.
Tingkat atas untuk barang-barang dan bawah untuk study stuff.
Love all my stuff. :)
Specially for Wax and Clay by Gatsby. :)

Picture 1 : Tingkat atas yang banyak barang. For sure, aku punya. (Bukan girls punya oke.) =.=
Selain tuh, ada tiga orang player favourite aku iaitu :
Michael Ballack, Fernando Torress dan Frank Lampard. :)

Picture 2 : Tingkat bawah yang penuh dengan buku-buku dan tempat laptop aku.
Tingkat bawah yang selalunya bersepah sebab selalu rushing nak ambil barang untuk pergi kelas.
 Tapi sebab nak snap, kenalah kemas. Hahaha.
Nampak tak air kotak Yeo's Teh Bunga tuh? Yang sebenarnya, tuh la ashtray cigarette aku. Hahaha.

P/S : Sunday yang sangat free. Jadi, boleh update blog walaupun takde cerita. Hahaha.
Lagi1, jangan pertikaikan barang-barang aku. =.=

Pecah Kaca Pecah Simen, Sudah Baca Harap Komen. :)

1 Commments:

Unknown said...

Ada lens la.. pkai lens ye? Sme la kita.. wakaka.. btol air pncuci lens tu sme..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket
Protected by Copyscape Unique Content Checker