Rakan-rakan Blog

Hati, Perasaan dan Kawan-kawan.

|

Hey kawan-kawan. Theres so long dah xbuat update. Kalo bukak blog aku mesti korang boringkan? Xpela. Kalo xnak bace just tekan button ‘X’ yg dekat hujung belah kanan tuh. Untuk post kali nie, just wanna sharing about hati, perasaan dan kawan-kawan. What thats mean babe? Ntah la. Tibe-tibe rase nak talk about it. Such a weird things. Kadang-kadang macam miracle jugak benda-benda macam nie. That human natural instinct. So long my journey. Dah jauh dah merantau dari tempat ke tempat. Walaupun x seberapa, but I think, It’s was give me many experience in life and jumpa macam-macam orang dan macam-macam ragam. Ada yang cepat terasa. Ada jugak yang aku nak bagi dia tersa, tapi xterasa jugak. Ape ke hati batu la dia nie. Hahaha. Best things in my life are my such bestfriends. Siapa yang slalu read about me, paham la kan. No need to explain and mention about it. Wasting my time. Hahaha. Rasa cam rindukan something lah. Ape? Ntah la. My late friend? My friends yang dah balik tempat study masing-masing? Keadaan lepak cam dulu? Or my ex-girlfriends? No lah. Xfaham dgn apa yang aku tengah fikirkan. Tapi yang sure 5 Julai nie kuliah dah start. Ehm. Pointer cukup-cukup makan jerk. Janji lepas kan. Hahaha. Now, I’ve 1 good condition for me. Which is kalau lagu indon tuh kiranya macam ‘Kekasih yang dulu hilang, Kini datang kembali pulang.’ Hahaha. Ok la, try luck balik dengan dia. Maybe, I’ve made me disappointed with me. With my attitude. Giving someone hope and then destroy it. I know, thats a bad manner. Sorry girl. I was wasted you. I know that I not should do that to you. I’ll try to change our condition in a time. I’ll try to love you like before. Too many time i’ve been wasted. Bukan nak balas dendam tapi xsengaja kot. Aku kena lagi teruk lah. Bila dia nak dia cari, bila tak nak just make me like rubbish. Too tired la kalo asyik kena macam tuh. Aku kena game lah. Sial punya pompuan. “You think i’m fool? Shafiq Firdaus lah weh. Kita tunggu dan lihat. Benda kecil ko kecoh kan? Tunggu aku buat benda besar lak ea. Hahaha. Ko jahat ngan aku, 10x kali aku boleh jahat ngan ko”. Now, I understand that perasaan tuh bukan mainan. Sakit bila kena balik camtuh. Betrayed by own friend. Dia dah pecahkan something yang tengah retak dan aku betul-betul tak boleh terima sekarang nie. Benda yang selama nie aku jaga. Tapi, go to hell lah both of you. Stupid damn ass. Untuk bestfriend-bestfriend aku, rasenya maybe satu hari nnti kita akan jadi macam dulu balik. I really miss that moment. Sorry kalo aku xlayan sesetengah korang macam dulu. Tapi, honestly, I’m by your side. Aku akan try tolong korang kalo korg perlukan pertolongan. Cuma maybe condition masing-masing yang makin busy. Susah kita nak face to face kan. Just facebook to facebook. Ehm. Tiba-tiba rasa nak menaip panjang-panjang nie. Now, tgh musim world cup. My favourite team baru menang tadi. And I hope it will be long lasting. After this, bila balik Shah Alam, aku tak tau nak lepak ngan sape lagi. Along dah kena dismiss. Tinggal dak-dak lain. Try lah, macam mana pown. It’s about two week nak balik Shah Alam. Bandar Round-a-bout. Rasa macam dah start boring duduk kat Shah Alam. Even, banyak entertainment sekalipun. Tpi, ada satu benda lah aku rasa tak complete. Apa? Aku pun xtahu. Hahaha. Ok lah, dah cukup kot aku mengarut. Nanti lah. Lain kali aku try buat blog pasal graphic design. ;) Bye.

P/S : Post-post yang lepas-lepas, aku tengok banyak gak orang-orang asing yang melawat. Rasa macam nak type fully English jerk. Karang, diorg xpaham pulak. Hahaha. Nanti lah yer. ;)
Pecah Kaca Pecah Simen, Sudah Baca Harap Komen. :)

0 Commments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket
Protected by Copyscape Unique Content Checker