Rakan-rakan Blog

Kehidupan Hari Minggu Yg Bz. ;D

|
Utk post yg kali nie aku akan bercerite serba sedikit mcm yg Fify ceritakan la. Tapi korg tau la kan yg die 2 mmg byk mengarut. N, die nyer xmenarik bb xder pic skali. Hahaha. Cerite nyer lebeyh kurang same la. Tpi aku xder la g Sg. Wang arie Sabtu hari 2. Huhuhu. Hari-hari mggu yg aku lalui adalh begini :

Utk hari Jumaat :
Hari Jumaat hari 2 ade g amek motor Amal kt Bangi. Walaupon dri percakapan mudah utk dilafazkan,nak tgok kalo korg yg g amek sndiri mcm mane. Hahaha. Dahla jaoh. Tgok signboard Bangi 2 dgn Seremban lebih kurang jerk. Baik g Seremban. Hahaha. Pas2 mmg survival gile. So hard wa ckp lu. Hahaha. Balik 2 hujan lebat lak 2. Hbis lencun satu badan. Aku membonceng ngan Along dan sudah pasti walaupown aku basah lencun,tpi xla mcm mane org yg bawak moto 2 basah kan. ;) Edel siap pancit lgi moto dea. Mujur lah,xder ape2 pengalaman yg mengerikan berlaku. Dan jika ada pown,kami akan simpan bersama. ;) Selamat la moto 2 moto Amal,kalo moto 2 jiran sebelah bilik aku, da lame da au tggalkan (mmg xknl sape jiran kt sebelah nie). Hahaha. Nie serba sedikit gmbar sepanjang perjalan kami pergi dan balik ke Bangi atas mission yg telah ditugaskan. Hahaha.


Aku dan Along mse perjalanan balik ke Shah Alam.


Untuk hari Sabtu :
Pergi tgok wayang. Cerite baru. (Xkan la tgok eayang cerita lame). Hahaha. Cerite nie kalo aku rase ikot penilaian aku,mmg out la. Membazir duit jerk tgok cerita nie. Hahaha. Nak tengok Alice In Wonderland tiket leh habis lak. Terpaksa larh. G tgok kt Sunway Piramid. Cerite 2 dahla berkisar kt Shah Alam nie. Mmg gelak larh tgok tmpt2 dea. ;D


Untuk hari Ahad :

Tdi ade Family Day utk course aku. Atas TEXSAS. Bermaksud Textile Society of Applied Science. Xpham? Ape ke bengapla ko nie. Hahaha. Pandai2 la pkir sendiri. Agak best gak larh Family Day TEXSAS td. Dri segi pengurusan aku tgok mmg cntek. Bb hadiah n goodie bag pown cntekk. Bb organize game pown mmg best. Mcm2 game ade,tpi mlas la plak nk engt. Baik aku hafal formula Physics. Hahaha. Utk semua pertandingn 2 tdi team aku dpt no 4. 2 pown kalah nasib. Nak wt cmne. Xde rezeki,redha jerp la. ;)
Tdi,mmg cm kuat lak la teamwork kitorg dri Diploma Part 2. Semua dtg pakai baju Pilah. Mmg lain dri yg laen la. ;) Hopefully,teamwork nie akan teros berkekalan smpai kitorg habis amek diploma kt sni. Tgok lah baju oren kami yg menawan nie. Hahaha.




Lg 1, yg paling best td. Nk tau ape? Budak bilik aku yg course aku sume dpt hamper. Mmg xhbis nak makan la. Hahaha. Utk lucky draw jerp,sume dpt hadiah. Btol2 lucky bai. Hahaha. Balik jerp tdi teros mandi bb mmg la dpt hadiah,tpi mase main rebut kerusi,jgn ckp la. Senior2 aku sume baling2 tepung,then mmg messy abz la. Penuh ngan tepung sperti bawah nie. Hahaha.


For conclusion,yg paling menarik bgi aku utk Family Day nie ialah cupcake diorg. Hahaha. (Cm bodoh,byk bende lain yg bley nak kagumkan). Aku mengatakan begitu adalah kerana disebabkan oleh mereka sangat comel. Hahaha. Ayat cm wartawan seyh. ;D
Okal. Berjumpe di next post k. Bye~



p/s : Fify,ko jgn kacau blog aku. Hahaha.

Pecah Kaca Pecah Simen, Sudah Baca Harap Komen. :)

2 Commments:

Fy Hashim said...

kepala hotak ko aku tak boleh kacau! aku akan mengganggu idop ko. ko pikir ko je boleh kacau blog aku. HAHAHAHAHAHAHAHHAHA. Anyway thanx la mempopularkan aku yg comel ni dlm blog ko. haha

nadhirah said...

cak, hemper x bg ak pon. ak nk jga rse ckit. xper ar.. paper hal, thakz ltak pic ak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket
Protected by Copyscape Unique Content Checker