Rakan-rakan Blog

I'm So Glad. ;)

|
Hari nie ade cter baru. Mau tau ape? Bace la dlu. Baru dpt tau. Hahaha. Cm xsuspen jerp kan kalo gtau awal2. Cter nie byk berbalik kepade kisah2 aku mase zaman persekolahan. Nie berkisar tentang Shahida bte Abdullah. Siape die? Mane leyh bagitau. Hahaha. Xderla. Act,dea nie ckgu aku mase kt SMT Segamat dlu. Mase thun 2007/2008. Mase zaman kegemilangan persekolahan la bak kate org. Huhuhu. Eh,xjwab lagi sape die dlm skolah aku. Shahida bte Abdullah nie adalah cikgu English aku mase form 4. Mmg best doe die nie. Bile die tande kertas exam aku,msti die pejam sebelah mate. Die ckp aku da power English. Ade ke ptot? Hahaha. Die jugak gile sporting dan yg paling best n aku nk share ngan korg,aku dpt jumpe die TADI!! ;) Die antare cikgu2 yg menjadi idola aku. And of course aku xkan lupe die smpai bile2. Special psal die nie adalah, die suke gile pasal warne purple. Bile nmpak warne purple,automatic aku akan engt kt die nie. N die nie jugak addicted ngan Japan n Korea. Die gak dah g Japan. Dan paling menyedihkan,die da g tmpat yg aku nk g, Harajuku Street. Uwaaa~ Tdi die ade gtau die nk g Korea bulan 6 nie. N hopefully,perjalanan die dan cikgu English aku mase form 5, Miss Hasfarina bte Abas. Teacher nie pown best gak,tpi blom ade kesempatan nk jumpe walopown diorg nie kwan baik. ;)Kalo x,form 5 pown Teacher Shahida yg ajar aku. Tpi yg sdeyh nyer,die terpakse pindah bb die da termohon utk pindah walopown permohonan 2 da lame die buat. Now die teaching kt a school at KL. Xtau ape name die. Hahaha.
Bawah nie pic teacher aku. Sory teacher,amek kt FB. Hahaha.

Nie lah die teacher kesygan aku. Shahida bte Abdullah.





Nie plak pic aku bersame classmate aku die SMT Segamat bersama Teacher Shahida. Miss this moment very much. And aku harap sume nie akan berulang kembali. Tpi sudah pasti sume nie akan terus menjadi kenangan. ;)


Ops,cite nie xhabis lgila. Tdi aku jmper kwan2 aku yg kt JB. Ade 2 org tersesat smapi Shah Alam,n the best thing kitorg sume satu table. (Ajiem,Alap,Along,Edel,Teacher and Aku.) Sebenarnye rancangan nyer lain,aku ingt nk kuar ngan kawan2 JB aku,tpi msing2 nk cepat n ade hal. Lastly,tibe2 sume leyh lekat satu table. ;)

Nielah kepale2 yg ade mase lepak ptg tdi. ;)

Dah nie blog aku,xkan lah aku xder plak. Hahaha. Balek2 pic Tg. Balau nie. Huhuhu. Pic laen xmarket doe. ;)


Nie plak Edel,dak bilik aku. Asal Raub, Pahang. Same course ngan aku gak. ;)


Nie Alap. Atau name sebenarnye Muhammad Azfar Asyraff. Die nie dak tman aku. N now study kt mane ntah. Lupe la plak. Hahaha.


Nie plak Along,dak rumah aku. Asal Kelantan n pic nie amek kt tasek Shah Alam. ;) Same course ngan aku di UiTM.


Nie plak Ajiem. Kawan aku,dah lame. Duduk kt Gelang Patah,tpi slalu stay kt umah aku. N nie jugak kwan baek aku. ;) Amek course grafik kt Politeknik Johor Bahru. Tgok la plak pic dea,bergrafik tggi. Hahaha.

And the last thing,aku mmg happy gile tadi bb dpt jmpe diorg sume. Hope hari2 yg mendatang akan dpt menggembirakan aku seperti hari nie. ;) Esok plak,aku nk g Kuala Pilah,kalo jdilah. Aku ikot jerp kalo kawan2 aku g. Just g utk melawat kampus n kolej lame aku walaupown tmpt 2 baru. Huhuhu. Walopown post kali nie mengarut lebeyh kurang Fify. Hahaha. Oklah,chalow. Jumpe die next post. Bye~
Pecah Kaca Pecah Simen, Sudah Baca Harap Komen. :)

0 Commments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket
Protected by Copyscape Unique Content Checker